Header NuffNang

Wednesday 14 November 2012

Pakaian Dalam Pembentukan Badan Elysyle


Adakah anda mendapat sokongan yang betul??


Setiap orang mempunyai bentuk badan yang tidak sama. Tetapi kita perlu menjaga dan seimbangkan bentuk badan supaya kelihatan lebih ideal.

 Memang tidak dapat dinafikan impian setiap wanita untuk mendapat bentuk badan yang cantik dan sempurna. Kerana kecantikan adalah hak milik setiap insan yang perlu dijaga.



Tengok harga je, terus tolak??
Zeihan nak bawak you all untuk fikir tentang jangka masa panjang.
Bukan calang-calang barang yang boleh saja-saja kita jual mahal.
Sudah pasti bersesuaian dengan kualiti nya.
Percaya atau tidak, ada jaminan, there's guarantee that ELYSYLE CORPSDEREVE DX tahan sehingga melebihi 10 tahun !!
Keselesaannya? Macam tak pakai corset pun.. You can run, jump, stretch! Do all work all day without feeling uncomfortable!


Elysyle Corpsdereve DX memberikan kesan mengkagumkan serta-merta kepada pemakainya !!
Elysyle Corpsdereve DX mampu menegang, menganjal & memontokkan payudara wanita yang kecil, mengendur & menggelebeh sepantas 2 minit selepas memakainya !!
Elysyle Corpsdereve DX mempunyai fabrik dan tenunan yang sangat luar biasa dan menarik dan memang kelihatan amat berbeza dari segi design, warna dan kesannya kepada pemakai.


Memperkenalkan siri penjagaan & pembentukan badan Elysyle Lingerie Corpsdereve DX hanya yang terbaik dari ELKEN. Pemakaian ELYSYLE CORPSDEREVE DX menegapkan bentuk tubuh supaya menjadi lebih sempurna dengan 3 langkah pengalihan lemak iaitu MENOLAK, MELETAK & MENGUNCI lemak di posisi dan tempat yang betul.

Rata-rata prospek yang mencuba ELYSYLE CORPSDEREVE DX buat pertama kali pasti akan terpukau keasyikan dan pasti akan terus membuat belian produk ini !!

Ok, yang ni 18 ke atas ye, untuk yang dah berkahwin, ELYSYLE CORPSDEREVE DX sangat sesuai dipakai sebelum pasangan 'bersama'.

Potongan & design ELYSYLE CORPSDEREVE DX adalah sangat seksi dan menawan !! Si dia pasti tidak berkedip melihat anda di depan mata.



Mengapa sesetengah pakaian kelihatan hebat pada orang lain tetapi bukan pada diri kita? Anda boleh menyalahkan baka, makan tengah malam yang tetap malah penuaan, tetapi adakah terdapat penyelesaian sebenar?

Dengan rekaan ergonomik Corpsdereve DX, anda bukan sahaja dapat menyaksikan suatu transformasi segera, malah dengan penggunaan tetap, lemak badan anda boleh dialihkan dan ditempatkan semula pada lengkungan menawan. Corpsdereve DX menggunakan teknologi Imbasan Garisan Badan dan peralatan pengukuran tekanan untuk mendapatkan sudut 3-D badan manusia. Ia kemudian menentukan daya hubungan ideal bahagian badan untuk kesan pembentukan optimal dan keselesaan. Perisian rekaan berkomputer yang berkuasa serta proses Pengilangan Berasaskan Komputer kemudiannya mencipta satu model ergonomik yang sahih dengan data berkomputer untuk pemotongan-persis fabrik yang berkelajuan tinggi. Tambahan, setiap set Corpsdereve memerlukan 156 proses jahitan yang berlainan di bawah kepakaran 81 orang jurujahit yang berpengalaman. Berasa hebat secara dalaman dan luaran dengan rekaan les dinamik Corpsdereve DX yang menggunakan teknologi jahitan canggih dari Eropah. Net kuasa yang mengandungi kapas lembut direka untuk pelbagai bahagian menawarkan keselesaan muktamad, keanjalan dan ketahanan. Alami kuasa transformasi dengan Corpsdereve DX dan memiliki potongan badan sempurna hari ini!

Mengikut pengalaman sendiri memakai DX lingerie ini, bentuk badan telah mempunyai shaping atau garis pinggang yang ramping. Melabur duit untuk memiliki set pembentukan badan ini bukanlah sesuatu yang merugikan, malah ia satu keperluan untuk mengekalkan bentuk badan yang sempurna. Dari usia 12-75 tahun, pakaian dalam menemani wanita lebih daripada 60 tahun, jadi ia memang tidak merugikan. Ia diibaratkan seperti kulit kedua wanita.
 Set Lengkap Corpsdereve DX.
MATERIAL: made of Egyptian Cotton.
(THE most expensive cotton in the world !!)


Panties DX


Seluar Dalam Corpsdereve DX menyorotkan kelengkungan pinggul anda sementara menawarkan sokongan selesa. Menggunakan teknik jahitan 3-D yang canggih, ia mampu menutupi pinggul dan punggul sepenuhnya untuk mengelakkan bonjolan seluar dalam. Posisi jahitan yang lebih tinggi mengelakkan kelecetan pada kawasan intim manakala les elastik pangkahan depan menggalakkan sensualiti.


Brassiere DX
Dengan net kuasa berganda, Corpsdereve DX Brassiere mengumpul dan menolak lemak dari sisi, lengan atas, bahagian belakang dan ketiak untuk masuk ke dalam cawan bra secara berkesan. Tambahan, 2 tulang teflon dan lilitan ketiak yang luas membekalkan perlindungan berganda untuk mencegah migrasi lemak dari cawan bra. Untuk melengkapkan kesan membentuk, cawan penuh 3-kepingan memegang payudara secara kuat demi menghasilkan payudara yang lebih montok, tegang dan penuh berisi.


Long Girdle DX


Menemui rahsia potongan pinggul yang menawan dengan Corpsdereve DX Girdle Panjang. Pemotongan 3-D dan net kuasa berganda dua dan tiga yang diposisikan secara strategik bekerja secara sigergistik untuk mengangkat, mengunci dan menetapkan lemak badan demi mencipta pinggul yang lebih montok dan paha yang ramping. Selain itu, panel berbentuk pentagon mengempiskan perut secara berkesan untuk penampilan yang kempis dan tegang.


Waist Nipper DX

 Membentuk garisan pinggang anda menjadi lebih ramping dengan Corpsdereve DX Waist Nipper. Kepingan fabrik mudah ini disertakan 8 tulang lingkaran yang fleksibel yang direka secara ergonomik untuk mengawal bonjolan bahagian atas badan. Ia menolak lemak secara berkesan dari pinggang ke arah cawan bra dan dari belakang ke arah girdle untuk membentuk pinggul menawan. Ia juga amat berguna bagi mereka yang mengalami masalah belakang dengan membantu mereka menyokong bahagian belakang.

  
Body Shaper DX


Kelihatan seksi dan menggoda berserta postur yang lebih baik dengan Pembentuk Badan Corpsdereve DX. Menggunakan tulang lingkaran fleksibel, les yang boleh direnggangkan serta net kuasa, pembentuk badan ini dapat menyokong dan memegang payudara pada posisi terangkat demi membentuk pinggang ramping dan mencegah kelenduran. Net kuasa berganda garisan-X pada bahagian belakang memaninkan peranan penting untuk melicinkan garisan belakang dan membentuk belakang.


Yang aku suka dengan DX ini apabila kita membasuh senang kering, then yang paling penting fabrik kembali kepada bentuk asal seperti baru beli, sebab ada lingerie wash khas untuk DX nih. Mesti la kena jaga dengan betul sebab dah beli mahal2 kan, memang berbaloi la. Tidak boleh jemur di bawah sinaran matahari yer




Ada banyak lagi yang menarik yang anda akan dapati apabila anda memakai ELYSYLE CORPSDEREVE DX!
Badan lebih subur.
Badan lebih sihat.
MUDAH dan berkesan.
Secara semulajadi dan SELAMAT.
Tanpa perlu berlapar.
Tidak sakit atau rasa sakit.
Tanpa perlu bersenam. (Sesuai untuk orang yang sibuk bekerja)
Memecah lemak degil dengan mudah !!
TAK PERLU NAK BERDIET teruk2 sangat... sampai berlapar bagai.. tak perlu..
Terlalu selesa untuk melakukan apa saja !!
Menegangkan payudara yang dah jatuh atau mengendur.
Jadi lebih bertenaga.
Selepas bersalin, dalam PANTANG, tak payah dah nak bedung-bedung, barut-barut..
Takde Side Effect yang bukan-bukan..





Call me for free fitting, no charges!!
Zeihan (019-2842514)


No comments:

Post a Comment