Header NuffNang

Thursday 10 October 2013

DX Verve Lingerie Terbaru Elken


Hai good morning everybody...adakah kita bangun pagi ni terasa seperti seorang bidadari atau terasa diri seperti model yang cantik tubuh badannya...wahhh kalau rasa seperti seorang model mesti best kan sebab mempunyai potongan badan yang menarik, langsing dan tiada lemak berlebihan. Dah lama benar tidak meng'update' blog ni kerana terlalu sibuk.

Rasa sangat hot dan tak boleh tahan dengan lingerie keluaran terbaru syarikat Elken yang sangat luar biasa tu..DX Verve sangatlah cantik meterialnya. Kualiti dipertingkatkan tetapi harga masih sama dengan DX yang sebelum ni...wahhhh bestnyer. Aku pun terasa ingin memiliki set DX Verve ni juga...tapi takpe sabar dulu sebab masanya akan tiba juga kan..Pengalaman memakai 2 jenis lingerie yang berbeza iaitu DX dan juga Charms memang tak boleh tahan syoknye...pada sesape yang ingin mencuba set lingerie ini, saya sedia menyediakan khidmat free fitting untuk anda..bagitahu saje bila, kita set appointment saya akan memberikan anda pengalaman merasakan sendiri lingerie yang super duper best nih...

 Elysyle DX VERVE
RM 4975 (2 set lingerie Verve)
Installment:
AEON - RM 190/ bulanan
Kad Kredit - RM 207/ bulanan 
 

Perbezaan Memakai ElySyle DX Brown dan ElySyle DX Verve..ciri2 pembentukan yang sangat Luar Biasa. ELKEN sentiasa meningkatkan kualiti produk untuk menghasilkan sesutu yang lebih baik. ELKEN always the BEST!!!

Tonton video:
http://www.youtube.com/watch?v=hUon15rfKE4&feature=c4-overview&list=UUtgaIFIgIERssAqBJZSqspQ 


No comments:

Post a Comment