Header NuffNang

Wednesday 23 October 2013

Pilihan Pakej Elysyle DX Verve


Seperti yang saya tulis sebelum ini, adakah kita mendapat sokongan yang betul kan?? Kepada yuolls yang dah baca tu...ape yang berada di pemikiran anda semua...so, hari ni saya kongsikan kepada anda semua pilihan pakej Elysyle DX Lingerie yang ada untuk anda kelihatan cantik. Kepada sesiapa yang berminat hendak memiliki pakaian dalam pembentukan badan ini, tetapi masih ragu-ragu atau tidak tahu apa yang anda akan dapat apabila membeli DX ni. Ramai yang bertanya kepada saya berapa set nak kena pakai benda ni, jadi saya share lah yerr, terpulang kepada anda untuk memilih yang mana satu...

Inilah pakaian dalam pembentukan badan Elysyle DX. Senang cerita dan untuk lebih faham, DX ni ada 2 konsep. Satu, untuk penjagaan tulang belakang dan meratakan bahagian belakang iaitu set yang ada Body Shaper . Yang kedua, untuk penjagaan bahagian perut iaitu dengan pemakaian Waist Nipper...tak mau bagi perut buncit atau kembang2 ok...jelas tak??

Apa keistimewaan DX ni??? Ini jugak antara soalan yang popular sering ditanya kepada saya apabila pegi fitting customer.



Elysyle DX Set

DX Long Set : Waist Nipper 

DX Long Set : Body Shaper

  DX Long Set : Full Set (Waist Nipper+Body Shaper)

DX Long Set : Twin Set


PAYMENT METHOD

CASH - Please direct call me at 019-2842514
*
*
CREDIT CARD with 0%
12-24 months period
*
*
AEON INSTALLMENT
Please Provide :-
1. PHOTOSTAT I/C (Front + Back)
2. PAY SLIP (1 Month - The Latest)
3. 1 MONTH BANK STATEMENT (Active Bank - The Latest - For Repayment)

Good NEWS!!!
With AEON FREE 1st Month Payment !!!!
"Pakai Dulu, Bayar Kemudian"
*
*
*
Have Your DX Experience Today with Elysyle DX!!!

No comments:

Post a Comment