Header NuffNang

Wednesday 19 September 2012

Kemunculan Sepupu Baru


Minggu lepas adalah minggu terakhir orang nak buat jamuan raya @ openhouse kan...hari Sabtu ada jemputan di Templer Park, ahad pulak kat Kota Warisan...Masa otw nak ke Templer Park tengahari sabtu tuh, aku tanya makcik aku yang duk putrajaya n kajang ni samada diorang dah sampai belum, n diorang cakap ke selayang dulu singgah tengok baby baru...rupa2 nyer makcik bongsu aku yang kat selayang tuh dah deliver...n dah balik rumah..normal kan cepat la boleh balik nyer...alhamdulillah, tahniah untuk cahaya mata ke-3 mok zah (panggilan makcik aku yg bongsu tuh)....

Sesampai je aku kat umah dia, ada pulak Datuk Ismail Kamus..malu pulak aku kalau der ustaz2 nih...al-maklumlah...hehhehehe...kebetulan masa tu nak buat belah mulut terus kat baby...(istilah belah mulut bagi baby yang baru lahir...hah...kenapa?? xtau, tapi bhn2 yang perlu air zam2, gula, garam, kurma + kismis kalau tak silap aku...huhuhu. Untunglaa ustaz Ismail Kamus yang buatkan...moga2 menjadi anak yg soleh (kalau boleh macam baba dia laa kot)...

Lepas dah melawat baby, baru gerak gi templer park untuk acara openhouse @ makan2...bila nak kurus nih kalau asyik makan2 jer...sabo jer laa...layan dulu gambar2 yang sempat diambil ngan baby yang comel lagi cute di bawah...hihihi :-)

gggrrrr..geram betol aku tengok baby ni...takde nama lagi..makcik aku yg kat nilai tu panggil hasbullah..boleh?? berat baby 4.01 kg

acara belah mulut oleh ustaz ismail kamus...

 pandai pulak tuh baby tengok camera...

ngan mok zah (mak baby)...sama comel x ngan anak sedara...uweekkk

bergambar beramai2....

sepupu2 kenit aku..yg petah bercakap n menyanyi...


No comments:

Post a Comment