Header NuffNang

Friday 1 November 2013

Pemakaian Korset Di Kalangan Wanita


Wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan ibarat irama dan lagu, tapi maybe istilah ini terguna pakai untuk wanita yang betul-betul menghargai dan menjaga kecantikan diri agar sentiasa terpelihara. Jika ditanya apakah yang paling rapat dengan diri seorang wanita??? Bukan suami atau lelaki, tetapi pakaian dalam. Wanita mana yang tak pakai pakaian ni kan, pakaian dalam ni dianggap kulit kedua bagi wanita tau. Dari umur berapa kita dah memakainya dan ianya menjadi teman kita sehinggalah kita tua..jadi amatlah penting untuk kita mengetahui jenis pakaian dalam yang sesuai supaya badan kita sentiasa cantik.

Dalam paper bertarikh 27 Oktober 2013 telah menyatakan yang KORSET adalah pakaian untuk menghasilkan bentuk badan ramping..memang terbukti korset Elken benar-benar memenuhi citarasa dan keperluan seorang wanita. Saya pun telah memakai korset ini lebih dari 1 tahun, memang sedap dan sangat selesa, dan yang paling penting senang dipakai. Elken telah mengeluarkan beberapa variasi korset yang amat sesuai untuk setiap wanita di luar sana. 



Lagi artikel dalam paper, masalah payudara geleber. Kenapa boleh jadi macam tu eh? Banyak faktor yang menyumbang pada masalah ini. Antaranya ialah faktor usia, tarikan graviti, bentuk badan yang tidak seimbang dan pemilihan bra yang salah.


Sebelum terlambat eloklah kita menjaga kecantikan diri kann, untuk diri sendiri dan juga orang tersayang. Orang lelaki jika ditanya "Badan I ok ke??", mesti dia akan jawab okey nyer walhal....sebab diorang takut kena kuarkan duit kan, at last ape akan jadi pada kita dan kecantikan terkubur begitu aje...ohhh no, please lah wake up ladies2 out there. Naluri lelaki memang nak tengok benda-benda yang cantik saje, kalau kita dah tak cantik, dia boleh intai perempuan cantik kat luar...jadi awas yer uolls.



No comments:

Post a Comment