Header NuffNang

Friday 6 January 2012

Delima Ooh Delima

Entry kali ni aku nak cite pasal khasiat buah delima. Delima ni digelar jugak 'superfruit' mengandungi anti- oksidan yang sangat unggul yang mampu melindungi kalenjar prostat, payu dara, organ paru-paru, jantung atau sistem kardiovaskular (bahasa saintifik).
           Aku mula mengambil khasiat buah delima melalui kolagen buah delima 'El Marino'. Sebab aku ambil
kolagen ni pun salah satunya menyedari kepentingan menjaga kecantikan kulit..cewahh. First time, minum 2 sachet sehari (pagi & malam) bagi tempoh seminggu..lepas tu kurangkan kepada 1 sachet sehari je (pagi) berikutnya sebab nak jimat punye pasal kan..harga agak mahal la, RM188 untuk 30 sachet...tp memikirkan kepentingan dan impak pada diri, apa salahnya kan. Seminggu minum kolagen El Marino aku dah nampak kesan (betul ke???)...betul u alls dan sudah ade yang menegur..hehehe..syukur alhamdulillah.
            El Marino bagi aku mampu mengubah segalanya..so aku amalkan pengambilan kolagen ni sampai habis sekotak dan lepas tu kotak kedua. Aku bagi je kawan2 try minum El Marino ni untuk rasa kesedapannya dan tidak kurang ade jugak yang membeli terus minuman kolagen El Marino ni dari aku. Ada sorang senior yang lucunya..siap aku ambik gambar tu sebelum dia start minum..dan sekarang dia masih minum El Marino, aku pun tak sabar nak jumpa, nak tengok perbezaannya. Nanti kalau dah cantik, gebu akan aku post pada blog ni untuk testimonial dan tatapan. So kita tunggguuuuuu !!!!!

Kawan-kawan boleh klik pada link ni untuk info http://health.ezbi.biz/elmarino


Antara kebihan superfruit yang boleh aku share pada kawan2 :-
  • Bantu menyerlahkan keremajaan dan kehalusan pada kulit, memberikan bentuk badan yang ideal dan kelihatan lebih muda secara semulajadi.
  • Bantu melindungi kelenjar prostat, payudara, pundi kencing, organ paru-paru dan kulit daripada ancaman kanser.
  • Menyihat dan bantu menguatkan jantung dengan cara menghalang pembentukan plaque dan melancarkan pengaliran darah.
  • Bantu memecahkan lemak terutamanya lemak viscera, dapat memperbaiki nisbah berat otot dan lemak badan dan dengan itu boleh membantu menurunkan berat badan. 
  • Bantu mengurangkan tekanan (stress) dan melegakan migrain.
  • Bantu melindungi badan daripada penuaan pramatang.

No comments:

Post a Comment