Header NuffNang

Thursday 18 October 2012

Tom Yam Kung Fu


Dah banyak pulak entry pasal makan2 ni kan...sekarang selera makin menjadi2 la....hati manyakk senang maa...hehehe...harini disebabkan kawan aku dari kelantan datang sini, so kitorang plan nak jumpa dengan aku nyer pupu-pupu...lokasi makan tengahari ni adalah di restoren Tom Yam Kung Fu...haa..kat mana???
Kedai ni kat presint diplomatik, Presint 15 selajur ngan bank muamalat...makanan boleh tahan la sodapnyerr. So far aku suka la tom yam kat sini...cukup rasa..telor dadar pun sedap, rangup..menu baru yang aku baru cuba ialah ayam gajus ngan sotong celup tepung...bertuah jugak makan tengahari ni sebab pupu-pupu aku yang belanja...tq CM...klu keluar memang dia yang selalu belanja..aku bagi duit tak laku nyer...well tq, semoga murah rezeki...

tom yam

telor dadar yang rangup

sotong celup tepung

yang ini pulak ayam gajus...rasa dia manis2

selamat sudah semuanyer....alhamdulillah kenyang...


No comments:

Post a Comment