Header NuffNang

Tuesday 22 May 2012

Fiesta Bowling BPM


Kali ni aku ikut serta dalam aktiviti bowling anjuran Kelab Bahagian Pengurusan Maklumat, JPA. Memang best pulak main bowling akhir-akhir ni. Dulu malas join kalau ade tournament bowling peringkat bahagian, kalau unit aku je aku join la..maklumlah bukan pandai sangat pun main bowling ni..yg aku tahu campak bola bowling tu untuk jatuhkan kesepuluh pin, tu pun kalau jatuh..kalau tak ke longkang la jawabnyee yerr..
Tapi sejak practise bowling kat Alamanda, semangat pulak nak main. Yang penting kena tahu teknik dan ape sasaran atau tujuan kita dalam game ni..
Puas la hati dalam game kali ni aku banyak spare dan ade jugak strike..hehehe

Dari kiri : wife En. Shaiful, aku, KPP Pn Shikin (dia mmg sporting, kalau keje tegas beb), Kak Zue.
Belakang dari kiri : Kak Lia, Kak Lin & Kim

 Kak Ina, Kak Lia, aku & wife Aizuddin

 Group kitaorang la ni..chaiyokkk.(baju merah strike sokmo tp kali ni dia hancus, kalah ngn aku,hehehe...)

tengoklaa result aku..banyak spare n strike kan..tp lastly down sbb ade yang dengki..huhu

No comments:

Post a Comment