Header NuffNang

Tuesday 29 May 2012

Go Genting!! Rindu Ex-Teknikrai


Tiba-tiba rasa rindu kat kawan-kawan ex-teknikrai..itu je la kawan-kawan sekolah aku yang still contact lagi pun..sek hamzah tak close sangat..ade tapi tak ramai laa...
Agak lama jugak la tak ber'reunion' dengan diorang ni..masing-masing busy la katekan...kalau dah berkeluarga pun susah jugak dah nak kumpul balik..kenangan reunion yang paling best buat masa kat Lumut..emm kat Telok Batik..3 hari 2 malam jugak la kat sana..best, pastu terus gi Cameron Highland..itu la first time aku sampai ngan kawan-kawan..
Ni sekarang tak tahu la bila pulak nak gathering...selalu tak jadi je sejak tahun lepas..kitorang plan nak buat kat Bukit Merah Laketown Resort..kat Taiping...tempat dah booking sejak tahun lepas lagi..harga pun boleh tahan murah la kitorang dapat..tahun lepas plan dalam bulan 6 nak pergi Bukit Merah..tup tup cancel sebab ade perlawanan bola Kelantan lawan ape ntah..lupa plak..budak lelaki cancel..frust la aku kan..mau tak frust..plan dah cantik..tiba-tiba tak jadi sehhh...(mood frust gilerrr..argghhhhh).....sabar je la..
Then tahun ni aktiviti reunion dirancang lagi, tempat sama Bukit Merah jugak la menjadi pilihan gara-gara tak jadi yang tahun lepas...so, kawan aku dah deal and dapat harga yang sama jugak...suka hati ni..
Hari yang dinantikan akan tiba tak lama lagi..aku dilantik sebagai Menteri Kewangan untuk collect duit..cancel lagi...kali ni sebab ramai yang tak dapat join..sebab time yang kitorang nak pergi tu ramai orang kahwin..so tak jadi la gi laa...frust menonggeng kali ke-2 la aku...

So...ape lagi, jom recap balik mini gathering ex-teknikrai awal tahun 2012 di Genting Highlands..pergi balik hari..aku first time menjejakkan kaki ke genting nihh...mana aku pernah pergi..





♥ first time pergi sana excited..tapi aku ni jenis penakut yer....



♥ antara kawan-kawan yang join mini gathering nih..
♥ takut naik cable car nihh, bergambar nye pasal boleh jer senyumm..layannn






♥ berkesempatan jumpa cik sue (2 dari kanan)..kawan masa politeknik..















♥ main yang simple2..hehehe...


















♥ beratur nak naik corkscrew..lepas ni aku memang tak naik dah..cukup merasa sekali jerr..rasa nak mati..huhu (takde la..korang jgn takut macam aku plak yerr)..













♥ eja, aku ngan mok jan..ready to go..hihihi..yang ni pun aku tak nak naik dah..rasa macam tercabut jantung ni..






♥ warie, amri ngan chinese mana ntah...tengok warie n amri still boleh senyum2 lagi yerr...memang tak takut langsung la diorang..












♥ bergambar ramai-ramai..malam kami pun balik la naik bas..dah penat seharian main..











No comments:

Post a Comment