Header NuffNang

Friday 25 May 2012

Meeting HRDD di Pullman Lakeside, Putrajaya



Bertempat di Pullman Lakeside, Putrajaya pada 23 Mei 2012 aku attend Mesyuarat Kerja Kump. 2 Kamus Data Sumber Manusia Bil 1/2012 (HRDD). Actually ni first time aku attend meeting ni..aku pegi dengan Kak Linda menggantikan tempat bos aku sebab dia excuse oleh kerana kekangan kerja yang banyak...yeke?? yelaah sebab nak reverse SBPA ke SSM semula, banyak yang perlu dilakukan..haishhh..ini la dinamakan 'saya yang menurut perintah'...
So, pagi itu sampai je Pullman..breakfast dulu tapi aku makan sikit je sebab dah makan kat opis sebelum datang...

Overview Pullman Lakeside, Putrajaya..cantik la tempat ni actually..well kat putrajaya sume bangunan cantik2 belaka..gah gitu kan..








Antara gambar-gambar yang sempat diambil sepanjang mesyuarat berlangsung..memang kaki gambar kan..well u know me!!!







Fuhh..makan-makan aje kalau attend mesyuarat or kursus..mana la tak kembang semangkuk kan. Well, makanan kat sini biasa-biasa aje..standard hotel la kan..

Roti jala sedap tau..cukup rasa..kalau aku buat gulai ayam tu boleh laa..tapi kalau nak menjala tak reti la gamaknyer..sebab tak pernah buat pun.










Asyik bergambar dengan Aqilah je la..sebab dia je yang ade ekk..ermm gambar ngan Kak Linda tak banyak pun..pape pun suka la jugak datang Pullman ni sebab tak pernah masuk..at least ade la jugak..lain kali pegi dah reti dah la nak masuk ke parking..hehehe







No comments:

Post a Comment