Header NuffNang

Saturday 16 June 2012

Elysyle DX Lingerie Idaman Kalbu

DX Lingerie idaman aku..


Aarghhhh....sejak kebelakangan ni aku macam tension pulak tengok badan sendiri..especially part perut yang semakin menyerlah kebuncitannya...ohh no..syyhhhh!!!! (malu tau).....
Aku dah lama sebenarnya mengidamkan untuk memiliki corset Elysyle DX Lingerie ni..tapi masa yang belum mengizinkan..insyaallah suatu hari nanti aku akan memilikinya jugak..tak kira la..walaupun harganya mahal tapi aku rasa memang berbaloi kalau beri good effect pada aku sendiri...apa salahnya kan berhabis untuk kecantikan dan kesihatan diri...

Elysyle DX Lingerie ni sesuai untuk dipakai bila-bila masa sahaja. Pantang, kahwin dan juga harian...berbaloi-baloi laa. Beli sekali boleh pakai seumur hidup. Koyak boleh baiki, besar boleh kecilkan saiz. Tercabut itu ini boleh digantikan dengan yang baru. Nama pun customize corset kan. Jaminan mutu seumur hidup & jaminan keberkesanan dalam masa 3-6 bulan, tak sabar lagi dah ni...

Kalau pakai DX ni..orang yang badan besar boleh turunkan berat badan..kalau aku lebih kepada nak bentukkan postur badan supaya nampak lagi shape..sebab aku bukanlah gemuk sangat orangnye...aku dah try fitting lama dulu, mmg best la dari corset lain.

Best kan kalau badan macam gambar kat bawah ni...zazzzz..tak habis2 berangan aku ni


 Elysyle DX Lingerie :
• Cara pemakaian yang begitu mudah & Berkesan
• Tanpa rasa tertekan atau sakit
• Mudah dan selesa
• Pembakaran lemak dengan cepat
• Membantu mengatasi masalah perut buncit dan menggeleber
• Membantu Menghilangkan "Pocket" di perut selepas bersalin secara Czer
• Membantu peredaran darah
• Membantu mengurangkan selulit
• Pembakaran lemak yang berterusan
• Sangat sesuai dipakai bagi wanita selepas bersalin
• Menghilangkan sakit belakang
• Membantu Menyuburkan badan
• sihat & cergaskan badan
• Semulajadi dan Selamat
• Tanpa menahan lapar
• Tanpa senaman
• Tak perlu berdiet
• Keadaan Memakai Yang TERLALU selesa
• Boleh membantu kembalikan payudara yang jatuh..
• Boleh besarkan size payudara dari A-D (Terbukti dalam sekelip mata sahala)
• Material yang Di perbuat daripada Kapas Mesir
• Memberi Tenaga berpanjangan
• Waktu Selepas Bersalin Dalam pantang TAK PERLU BEDUNG yang tidak selesa.
• No Side effect..

Kat bawah ni kak long aku..dia dah cuba DX ni..aku yang terbakar sengsorang

 
sebelum                                     selepas

p/s : nanti kalau aku dah pakai..aku cerite lagi yer...byee

No comments:

Post a Comment