Header NuffNang

Tuesday 12 June 2012

Julia's Wedding


Pada 02 Jun 2012 (Sabtu), aku hadir ke majlis pernikahan opismate di Felda Pasoh 3, Batu Kikir...tahniah Julia dan suami, telah selamat disatukan..semoga u all berbahagia hingga ke akhir hayat...

Aku pergi car pool ngan Zaki dan jugak Kak Ana, bertolak jam 10.30 am..melalui Highway Lekas, jalan jem bila masuk Ulu Bendol kat jambatan kedua tertinggi di Malaysia...nasib baik aku tak drive..mau tension aku asyik tekan pedal brek...kitorang sampai jam 1.30 pm, kebetulan pengantin sedang bersanding..sempat la ambil gambar pengantin...member2 lain dah sampai awal, bermalam kat rumah jiran Julia...seronok tengok pengantin..

pasangan pengantin yang secocok...wahhh

antara yang hadir memeriahkan majlis...

kak ana, aku & kak juma

nampak happy u all...cantik

door gift untuk tetamu...cantiknyer..

sebelum balik putrajaya..bergambar ngan makcik (jiran Julia)...

No comments:

Post a Comment