Header NuffNang

Tuesday 10 July 2012

Lama VS Baru!!!


Apa yang lama dan apa pulak la yang baru ni...bukan pakwe@ boyfriend ok...ni aku teringat pasal blog aku yang first masa mula2 nak ber'blogging'...konon kan..takpelah barang yang lama jangan lah dikenang lagi, kita teruskan dengan yang baru...cewahhh

Korang tengoklah blog aku yang first, time tuh tak reti aku nak membuat blog tu ngan sempurna, nak menulis bagai ape lah lagi kan...tahun 2006 lagi nak buat blog tapi stop di tengah jalan. 2012 aku buat la jugak slow2...hasilnya seperti di bawah...

Puteri la konon...tak tau nak letak tajuk ape time tuh, al maklumlah tak matured lagi :-)

blog sekarang...persamaannya ialah kedua2 blog ni colour pink, yang tak sama mestilah isi dalam...

Bagi yuolls yang baru nak mula ber'blogging'...selamat maju jaya...medium dah disediakan seperti blogspot, wordpress..free sahaja. Lain lah bagi yuolls yang nak keluar duit boleh sewa domain seperti .com
Aku?? Nak yang free2 sajer...hahahaha

~~HAPPY BLOGGING~~

No comments:

Post a Comment