Header NuffNang

Tuesday 3 July 2012

Now Everyone Can Fly!!!


Minggu lepas dah balik kampung...3 minggu lagi aku nak balik kampung lagi..tapi kali ni aku naik flight terus ke Kota Bharu (KB)...kalau yuolls nak tau aku booking tiket murah, nak dapat tiket murah kena la booking cepat2 time air asia wat promot kan...best jugak nih balik kampung, perjalanan mengambil masa 45 min sampai ke KB...kalau ngan bas 8 jam, yuolls bayangkan betapa lama nye aku duk dalam bas tuh kalau balik kampung...OMG...tapi biasanya aku akan tido, bangun dan tido lagi...hahaha manyak syokk maaa...ko ade?

25hb Julai means hari puasa ke-5 insyaallah aku balik, tambang pergi-balik berjumlah RM40 include tax..ok sangat tuh. Seronoknyer dapat balik kampung lagi..tapi buah tak masak2 jugak..musim buah maybe time raya nanti...tapi oklaa dapat peluang berbuka puasa nanti bersama family...pergi terawih sama2...moment macam tuh aku rindu sangat...

Kalau nak terbang ngan tiket murah ni, kena la tau bila air asia promot..and cepat2 la kena booking...kalau tak, tak merasa la...next aku tunggu tiket murah nak ke Vietnam...ade ke??

 
tiket flight aku...yuolls ade??? tak de kan?? 


No comments:

Post a Comment