Header NuffNang

Friday 13 July 2012

Ziarah My Auntie @ Hospital Putrajaya


Semalam petang aku dapat panggilan mengatakan makcik aku dimasukkan ke wad Hospital Putrajaya. Terkejut aku sakit ape pulak kan?? Terus balik dari opis singgah kat kedai beli makanan dan menuju ke hospital..nasib baik parking waktu petang takder la penuh. Makcik aku nih perut dia besar macam orang mengandung 5 bulan, tak tau la penyakit ape...pergi kat perubatan islam kata ada gangguan sihir..pergi hospital doktor cakap ada air yang berlebihan dalam perut disebabkan buah pinggang takleh nak proses menyebabkan perut buncit. So, dia dah checkup buah pinggang, x-ray perut, ambik darah bagai..result n punca spesifik belum diketahui..Apa pun didoakan supaya Mok Nie beransur pulih dan dilindungi Allah s.w.t dari sebarang gangguan...


muka dah beransur pulih, sebelum ni lagi tembam sebab sakit misteri tuh...

yang best nyer, makan malam yang dihidangkan hospital ialah 'spagetti'..makcik aku memang kureng ala2 western nih, jadi aku jer la yang telan...


No comments:

Post a Comment